EK-Novara.reismee.nl

eerste hele dag

Vanmorgen om half acht aan het ontbijt begonnen. Goed uitgebreid ontbijt maar af en toe was er servies te weinig. daarna gingen de ouders met de bus boodschappen doen bij de Lidl. daarna was er de reis naar Novara om het veld te bekijken, de jongens, en het stadje, de ouders.

even gezellig terrasje gepakt in het stadje. Ik had een stukkie citroen besteld maar daar zat een flesje corona omheen. daarna zijn we door de bus opgepikt, met de familie Ditters aan boord, die ook gearriveerd waren. En weer naar het veld gereden voor de technische bespreking, Hans alleen dus. Wij konden op het veld ronkijken. wat een klere veld. Dat je daar op moet spelen met die vieze beesten erbij, Ik zit helemaal onder de muggenbulten ondanks de DEET. Uiteindelijk weer terug naar t hotel om pizza te eten en daarna nog wat te drinken. Nu hang ik op mijn kamer met mijn bier en de pc en morgen om half acht gaat de wekker.....

Reacties

Reacties

Lucy

Had je daar nog muggespul kunnen kopen? Meestal is het lokale spul het beste!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!