EK-Novara.reismee.nl

Radostilte

Het was even stil hier. Maar ondertussen hebben we van Italie verloren met 9-1. Waren vrij kansloos maar toch ook veel goede dingen gezien. Zeker van onze nummer 43. Staat zeker in het veld goed te spelen. Met slaan nog niet het geluk dat hij op de honken kan komen.

Gisteren heb ik (Ruud) met een stel ouders tot ca 4 uur zitten drinken buiten op het terras. En toen sliepen nog niet alle jongens. Slechte zaak. Maar dat zullen we vanavond ook wel zien in de wedstrijd tegen de Belgen. Winnen van de Belgen wil zeggen dat de wedstrijd daarna tegen Spanje is. Verliezen wil zeggen ......Italie.

We zullen zien. De hitte vreet energie maar dat zal ook bij de andere teams zo zijn. Gewoon overdag is het hier 36 graden en is het al warm. maar in het stadion staan we op de tribune langzaam te smelten. Het moet voor de jongens op het veld echt zijn of ze in de Sauna aan het spelen zijn. We zullen zien.

Als het vanavond geen 4 uur wordt is er kans op een update vanavond/vanacht als we weer in et Hotel aankomen. Ciao

Lucy

Zo te lezen is het in ieder geval erg gezellig! En dat is ook heel belangrijk.
Succes vanavond. Er kan in ieder geval "een beetje Nederlands" gesproken worden :)